niedziela, 26 listopada 2017

NA JESIEŃ KRATA

Hej :) Dziś witam Was w tak sobie ciepłą niedzielę... wczoraj pogoda była rewelacyjna a dziś już deszczowo... Siedzę w domku z dzieciakami, mężuś wrócił właśnie z Kościółka , zaraz wypijemy kawę i pewnie będzie karmienie.



Na sobie mam bluzkę z Rosegal , którą wybrałam spontanicznie ;) Ale jestem zadowolona z wyboru i z rozmiaru, bo teraz po ciąży jeszcze mam problem z wyborem rozmiarówki :D


















UBRAŁAM SIĘ W:
buty - stonoga Puławy
legginsy - Orsay
bluzkatutaj / here Rosegal
kurtka - Orsay
torebka - Camaieu

_____________________________________________________________







krata na jesien - MODNAPOLKA.pl

19 komentarzy:

  1. Kochana wspaniale wyglądasz, pomagam - 10,73$ :)
    Klikniesz też u mnie w ostatnim poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemna bluzeczka :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka dla mamuś - zarówno przed jak i po porodzie :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wyglądasz ślicznie <3 Cudowna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, a ile Ty jesteś po urodzeniu ? bo muszę powiedzieć, że wyglądasz fantastycznie !! :) :)4
    u mnie minęły dwa miesiące, ależ ten czas leci aaaa :O

    super bluzka :)

    10,73$
    mogę prosić o to samo ? :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Modna mamuśka:D Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)