czwartek, 16 listopada 2017

TRENDY : zielony welur

Hej !! Dziś chcę przedstawić moją propozycję na trend welur w kolorze zgniłej zieleni. Wybrałam sobie tą bluzkę na stronie znanego sklepu ZAFUL:) Jak zawsze z jakości jestem zadowolona :) To nie moje pierwsze spotkanie z tym sklepem :)



Falbanki i bluzki hiszpanki... odrazu przypomina się lato !! Dlaczego by tak nie przedłużyć sobie tego lata jesienią ... fajnie pasuje do tego bluzka którą mam na sobie. Ma falbanę i odkryte ramiona (lecz można ją nosić z normalnym dekoltem), do tego jest w modnym kolorze zieleni i jest welurowa!!! Która z was tak jak ja polubiła welur? :)











Zdjęcia w domu bo jak się domyślacie przy bliźniakach ciężko z wolną chwilą :) ale nie zamierzam zaniedbywać swojego hobby i pasji jaką jest ten blog !!! Więcej mnie na instagramie ostatnio wiem... ale o blogu nadal pamiętam i jest dla mnie numerem jeden :-p

Wracając do stylizacji oprócz zareklamowanej już bluzki , która oprócz tego że fajnie wygląda to jest cieplutka, mam na sobie tregginsy w kolorze jasnego jeansu i czarne zamszowe półbuty :) Torebka czarna , miałam ochotę na zieloną ale nie posiadam obecnie zielonej torebki. 


UBRAŁAM:
buty - Deichmann
spodnie - H&M
bluzkatutaj / here
torebka - Camaieu (podobne tutaj)


____________
Stylizacja: velvet green

25 komentarzy:

  1. Świetnie ograny ten welur :) Ciekawe jak by wypadł w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect velvet top! You look amazing dear!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: MES VOYAGES A PARIS

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka:) widzę że figurka po ciąży idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz:) super bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz. Piękna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:) Gdybym nie wiedziała, że dopiero się urodziłaś bliźniaki to bym nie powiedziała, że jesteś w ciąży!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta bluza a zwłaszcza jej kolorek :) Bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta bluzka- fajnie, że zdecydowalaś się na taki oryginalny i rzadko spotykany kolor <3
    super wyglądasz :)

    9,98$, torebki
    mogę prosić również o klik ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Do weluru dopiero zaczynam się przekonywać i w sumie to zaczynam go lubić, ale w tym kolorze niezbyt do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Welur kocham, świetna jest ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your outfit! This blouse looks amazing!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzeczką. Bardzo tanie bluzki widziałam tutaj. Myślę, że każda może sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tym kolorze :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. What's up, all is going well here and ofcourse every one is sharing facts, that's truly good,
    keep up writing.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)