poniedziałek, 27 marca 2017

203. MIXFOTO #3

HEJ :)

Dawno nie było mixa zdjęć... a obiecywałam sobie że będą często :D No nic, dziś nadrabiam: Miks zdjęć z mojego instagrama oczywiście są to wybrane zdjęcia. ale i tak jest ich sporo... i zaczynam od końca historii ;-)


1. rzęsiska leczone Lashvolution efekty dość długo się utrzymują , polecam tą odżywkę!
2. Książka którą przeczytałam szybkim tempem, uwielbiam tego autora!
3. najczęstszy zestaw zimowy
4. kawka z piankami i ulubionymi kwiatami




5. Moje DIY :) post tutaj





6. zdjęcia inspirowane walentynkami post tutaj
7. nowe świeczki zapachowe. czarna i czerwona porzeczka
8. uwielbiam planować dzień po dniu a czasem i z godziny na godzinę ;-)
9. jak pewnie większość z Was byłam na "Sztuce Kochania"- daję 4/5 





10. Czytanie stało się moim hobby , do tego powrót kabaretek!
11. walentynkowy makijaż post tutaj
12. ulubiony zestaw , uważam że nie bardzo wyglądam w midi ale lubię!





13. Nowa książka, poradnik który dużo mi pomógł w organizacji rzeczy które są "do wszystkiego"
14. zima! paski i khaki post tutaj
15. mani (efekt lustra)
16. zestaw zimowy 
17. ulubione kwiaty
18. kawka z syropami z biedronki 




19. Bordo i srebrny efekt lustra 




20. Polecane przez Was maski do włosów 
21. ulubiony trend do dziś :) kabaretki pod jeansami
22. ulubione gazetki i coś słodkiego
23. 24. 25. JA :)




26. Nasz draniuch Gufi
27. ja :) post tutaj 




28. Ulubione gazetki i okularki od Doktor Marchewka
29. ja :)




30. Wieczorna dawka witamin
31. staniki z H&M post tutaj 



32. Dama w czerni ;-) więcej zdjęć tutaj 




33. kawka i coś słodkiego
34. bronzer i puder który używam jako bronzer :D



35. kolejna książka Zafóna - też super! jestem już na końcu! 
36. 37. JA :)
38. Nowa tapeta od myloview.pl




Spooro tego wiem, ale muszę jakoś nadrobić zaległości :D Wkrótce kolejna część instamix :) Zapraszam do wyrażenia a swojej opinii czy rady dla mnie a ja zmykam na dwór na sesję :)
Buziaki ;-* !!




































15 komentarzy:

  1. Ale bym się napiła takiej kawy z piankami! Mmm <3
    Czarna bluzka z białą koronką jest śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać taki MIX zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdjęcia super :) zamierzam sięgnąć po ten Elementarz stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz w kratę masz piękny <3 Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tu wiele pysznych słodyczy. Mmmm rozmarzyłam się a już ta godzina. Muszę chyba iść spać by nie kusiło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki wpisy z podsumowaniem insta zdjęć :)
    Ale Ty masz rzęsiska piękne!! Aha, i bardzo podobają mi się Twoje okulary :) Miłego dnia!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia:) większość widziałam na instagramie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gra Anioła-rewelacyjna książka :D Uwielbiam Zafona :D Piękny ten zestaw z plisowaną spódnicą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. większość zdjęć kojarzę z insta;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)