poniedziałek, 20 marca 2017

201. zima wróciła...

Hej!! Rano się budzę a tu śnieg za oknem... Zima przyszła się pożegnać. Więc ŻEGNAM CIĘ ZIMO !! Na pożegnanie zdjęcia:
Stylizacja z jeansami , bluzką basic , ramoneską i etolą.



















ootd UBRAŁAM:
buty - ?
spodnie - DIY
bluzka - Takko Fashion
ramoneska - Orsay
torba - Olika
etola - bazarek Puławy
okulary - Pepco 

Post udostępniony przez Magdalena A. (@madziastylee)




Kochani moi ! Zapraszam na wyprzedaż mojej szafy tutaj :) 









28 komentarzy:

  1. U mnie równoeż śnieg za oknem :-) Ale na szczęście ma być cieplej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka torba :) pompon super

    Zapraszam do siebie
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladąsz w takim stylu. Podarciuchy i kabaretki wyglądają genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to się mówi w marcu jak w garncu ;p świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie praktycznie w ogóle nie było śniegu. Ostatnio niestety jest dość deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zestawienie:) u mnie wczoraj rano też było troche śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dużo ostatnio pada i wieje ale zimowe kurtki, buty itd już pochowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda, bardzo ładnie i z pazurkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W święta już tak długo śniegu nie było, a gdy mamy pierwszy dzień wiosny, to go nie brakuje. Pogoda jest strasznie nieprzewidywalna. :) Ale na szczęście Twoja stylizacja będzie pasowała i na te zimniejsze dni, i na te cieplejsze. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    ModnaXL BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja:) u mnie na szczęście już wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja :) lubię takie i podobnie się ubieram

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie kabaretek ze spodniami:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak! Wiosna już mogłaby zawitać na dobre :) Super stylizacja!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się motyw kabaretek pod jeansami. :)

    Pozdrawiam ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. oryginalnie!!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)