czwartek, 16 marca 2017

200. ZIELEŃ, PASKI BIAŁO CZARNE I PAS W TALII

Hej!! :) Dziś kolejne trendy czyli kolor zielony i pasek w talii. Połączyłam to z czarnym dołem, biało czarną górą i beżowymi butami :) Z dodatków zielone kolczyki i bransoletka i mocne czerwone usta :) Torebkę bym wybrała czarną :) zabrakło jej na zdjęciach bo nie była potrzebna :D



Paski co rok wracają na wiosnę, nie dziwi mnie to jestem happy bo je kocham :) co do zieleni w tym sezonie niespodziewanie też ją pokochałam i cieszę się że jest jednym z kolorów Pantone :) Nie mogę się napatrzeć na swoje stylizacje, jak się zmieniły odkąd bloguję :D










BUTY-
GETRY - Orsay
T-SHIRT - Orsay
KARDIGAN OVER - H&M
PASEK - nie pamiętam!!!!!!!!!!!!!!! 
BRANSOLETKA - Monnari
KOLCZYKI - ?





:) Co sądzisz o takim połączeniu? :) 







Skarbusie zapraszam na mojego instagrama, który jest uzupełnieniem mojego bloga :)


34 komentarze:

  1. Fajny pasek <3 Pozdrawiam z Madrytu!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. MEGAAAA! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zieleń, cieszę, że ten kolor jest ciągle w modzie :) Pasek w tej stylizacji idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wszystko skomponowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie zieleni! Super wyglądałoby to do czarnej sukienki, ale tak też jest świetnie. :D Patrząc na częstotliwość dodawania postów widać, że pomysły Ci z głowy nie wychodzą. Trzymaj tak dalej! :D

    Pozdrawiam,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. zieleń to hit tego sezonu :) sama stawiam na khaki www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  7. So cute! Nice street style look!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: STARS BIKER JACKET + FLARES + SNEAKERS!

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałabym inny kolor paska,ale w sumie...jak tak patrzę...to pasuje :D
    zgrabniutka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw :D pasek mega ładnei sie prezentuje! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta zielona narzutka. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/stylowy-roz-na-wiosne-znaczenie-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetnie to wszystko zestawiłaś, jesteśmy jak najbardziej na tak :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie! Pięknie się prezentujesz ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  13. Paski uwielbiam i bardzo ładny ten cardigan! Pasek na sweter czy ponczo, to fajna sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. super jest ta narzutka, uwielbiam taki kolor <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Narzutka ma super kolor ;) fajnie to wszystko polaczylas ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba całość i sylwetka jaką stworzyłaś i zestaw kolorów, pasek ze swetrem i paskami cudnie działają :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię kolor zielony a ten kardigan jest cudowny. Świetnie prezentuje się także modna w tym sezonie bluzka w pasiaki. Jest delikatnie, subtelnie i z pomysłem :-)

    Z przyjemnością dodaję bloga do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemna i modna ostatnio zieleń, plus uwielbiam paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz, pięknie ci w tym kolorze :) Paski ja też lubię, wydaje mi się że pasują do większości stylizacji i zwykle wyglądają dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale chudzinka z Ciebie! :) Świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie Ci w takim odcieniu zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny pasek<3 pięknie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne buty! :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pasek, całość ładnie zgrana, a paski i pasy nie wychodzą z mody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)