艣roda, 1 marca 2017

194. ROZDANIE dla moich obserwator贸w 馃挄

馃挄

Przygotowa艂am dla Was wreszcie obiecane rozdanie. Mam Was ju偶 ponad 200 - chc臋 z tej okazji zrobi膰 prezent :) Wszystkie rzeczy kupi艂am sama , wi臋c zaanga偶owa艂am si臋 w t膮 akcj臋 100% :)




Zapraszam najpierw na ma艂y regulamin:
1. Organizatorem jestem ja, wszystko kupi艂am sama
2. Rozdanie odbywa si臋 tylko na terenie Polski
3. Musisz by膰 publicznym obserwatorem mojego bloga
4. Rozdanie trwa od dzi艣 1 marca do p贸艂nocy 7 marca. Losowanie b臋dzie si臋 odbywa艂o poprzez wydrukowanie waszych komentarzy pod postem, potem  je pozwijam i wrzuc臋 do naczynia i wygrzebi臋 jedn膮 szcz臋艣liw膮 karteczk臋.
5. Aby wzi膮膰 udzia艂 w losowaniu nale偶y jak ju偶 wspomnia艂am obserwowa膰 mojego bloga i umie艣ci膰 pod tym postem komentarz o tre艣ci:
   obserwuj臋 jako: 
moje imi臋:
adres e-mail:
najbardziej w paczce podoba mi si臋: 

6. Wyniki podam tu na blogu oraz osob臋 wygran膮 poinformuj臋 dodatkowo drog膮 meilow膮. Je艣li w ci膮gu 2 dni osoba ta mi nie odpisze to losuj臋 kolejn膮 osob臋. 
7. Paczk臋 wy艣l臋 poczt膮 poleconym priorytetowym !!




馃挄

31 komentarzy:

  1. Obserwuje jako : Patrycja Sobolewska
    Imi臋: Patrycja
    e-mail: miras756@gmail.com
    Najbardziej w paczce podobaja mi sie woski i g膮beczka do makijazu:)
    Jest to pierwsze rozdanie w ktorym bior臋 udzial☺ a n贸偶 sie uda

    OdpowiedzUsu艅
  2. Gratuluje obserwator贸w ;) Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. obserwuj臋 jako: Klaudia Kocurek
    moje imi臋: Klaudia
    adres e-mail: klaudiakocurek97@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: woski yankee oraz produkty Golden Rose kt贸re uwielbiam <3!

    OdpowiedzUsu艅
  4. obserwuj臋 jako: ka ja
    moje imi臋: Klaudia
    adres e-mail: kaja5411@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: Wybra艂a艣 tyle fajnych rzeczy 偶e ci臋偶ko wybra膰. Postawi臋 jednak na woski poniewa偶 ju偶 od dawna chc臋 je przetestowa膰 a 偶al mi na nie pieni臋dzy.
    Gratuluj臋 i oby tak dalej :)


    OdpowiedzUsu艅
  5. obserwuj臋 jako: ma ra
    moje imi臋: Marta
    adres e-mail: mara180893@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: woski, poniewa偶 jeszcze nigdy nie mia艂am okazji ich wypr贸bowa膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. 呕ycz臋 wszystkim powodzenia w rozdaniu, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Gratulacje !!! :)
    Oczywi艣cie bior臋 udzia艂 :)
    obserwuj臋 jako: Aleksandraaa
    moje imi臋: Ola
    adres e-mail: aleksandra.blog@op.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: eyeliner golden rose & 艣wieczki yankee candle :)
    艢wietne rozdanie :) mam nadziej臋, 偶e mi si臋 poszcz臋艣ci :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. obserwuj臋 jako: Patrycja Bajerczak
    moje imi臋: Patrycja
    adres e-mail: patixa098@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: Eyeliner z Golden Rose, na kt贸ry poluj臋 ju偶 od dawna!

    OdpowiedzUsu艅
  9. obserwuj臋 jako: Maddlenn
    moje imi臋: Magda
    adres e-mail: magdalenagawrylo@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: g膮beczka do makija偶u i wosk yankee candle :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo ciekawy zestaw i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Bardzo 艂adny kolor eyelinera <3
    U mnie tak偶e Rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. obserwuj臋 jako: Marta Anna Joanna
    moje imi臋: Marta
    adres e-mail: martannajoanna@interia.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: woski

    OdpowiedzUsu艅
  12. No prosz臋, trafi艂am na konkurs :) 偶ycze powodzenia uczestnikom

    OdpowiedzUsu艅
  13. obserwuj臋 jako: Kinga Bylina
    moje imi臋:Kinga
    adres e-mail:sweet6663@interia.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: Woski :-)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Obserwuje jako stylebymonita, mam na imie Monika, e-mail stylebymonita@gmail.com, w paczce najfajniejsze sa woski.

    OdpowiedzUsu艅
  15. obserwuj臋 jako: brisingr M
    moje imi臋: Marta
    adres e-mail: brisingrm18@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: 艣wiece :D

    OdpowiedzUsu艅
  16. obserwuj臋 jako: sylwia s
    moje imi臋: Sylwia
    adres e-mail:kosmetykoweszalenstwo@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋:woski

    OdpowiedzUsu艅
  17. obserwuj臋 jako: Istota ludzka
    moje imi臋: Emilka
    adres e-mail: emi45@vp.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: woski! ♥

    OdpowiedzUsu艅
  18. Obserwuj臋 jako: buycheaplookfit
    Moje imi臋: Monika
    adres email: mon.zurawska92@gmail.com
    Najbardziej podoba mi si臋 g膮beczka do makija偶u!:)
    Pozdrawiam serdecznie!:D

    OdpowiedzUsu艅
  19. obserwuj臋 jako: Sylwia M
    moje imi臋:Sylwia
    adres e-mail:slwia6612@o2.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: yankee candle

    OdpowiedzUsu艅
  20. obserwuj臋 jako: z fotografi膮 na co dzie艅
    moje imi臋: Klaudia
    adres e-mail: zfotografianacodzien@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: cudowny eye liner i woski YC <3

    OdpowiedzUsu艅
  21. Fajne nagrody i 偶ycz臋 powodzenia :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. obserwuj臋 jako: Klaudia M
    moje imi臋: Klaudia
    adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: woski YC oraz g膮beczka do makija偶u <3

    OdpowiedzUsu艅
  23. Gratuluje Kochana, oby wi臋cej takich sukces贸w. Piszesz wspaniale, wi臋c jestem pewna, 偶e nied艂ugo b臋dziesz ju偶 znana w dos艂ownie w ca艂ej blogosferze :*
    O ile ju偶 nie jeste艣 :)

    obserwuj臋 jako: Z naciskiem na szcz臋艣cie
    moje imi臋: Kamila
    adres e-mail: znaciskiemnaszczescie@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: G膮bczeka, wygl膮da tak uroczo i s艂odko. No i oczywi艣cie jest jednym z wa偶niejszych u偶wyanych przeze mnie rzeczy, wi臋c nowa jak najbardziej si臋 przyda.

    OdpowiedzUsu艅
  24. obserwuj臋 jako: Psychodela x3
    moje imi臋: Anita
    adres e-mail: psychodelax3@interia.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: g膮beczka, jestem ciekawa jak si臋 spisuje:))

    OdpowiedzUsu艅
  25. obserwuj臋 jako: Joanna N.
    moje imi臋: Joanna
    adres e-mail:asia1481@wp.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: g膮bka do makija偶u.

    Pozdrawiam i 偶ycz臋 mi艂ego wieczoru :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. obserwuj臋 jako: Zaczarowanaa F.
    moje imi臋: Ania
    adres e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si臋: W sumie wszystkie rzeczy mi si臋 podobaj膮, ale chyba najbardziej ciekawi膮 woski i p艂atki pod oczy :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. obserwuj臋 jako: dorota wysocka
    moje imi臋: dorota
    adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl
    najbardziej w paczce podobaj膮 mi si臋: p艂atki pod oczy

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturaln膮 krytyk膮!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomo艣膰 prywatn膮 - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dzi臋kuj臋 za wizyt臋, zosta艅 na d艂u偶ej :-)