środa, 8 marca 2017

197. WYNIKI ROZDANIA

Hej!!!! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że tyle Was się zgłosiło do mojego rozdania. Zmotywowało mnie to by robić je częściej. Robienie prezentów to świetne uczucie :) Wiem co czujecie bo sama uwielbiam prezenty :) Zapraszam do wyników! Zaraz napisze meila do wygranej. Na odpowiedź od wygranej dziewczyny czekam dziś i jutro :) potem losuję kolejną osobę...




Wydrukowałam Wasze zgłoszenia. Wycięłam, złożyłam i wrzuciłam do kryształku :)




uwaga!!!!! chwila napięcia.... stresowałam się :D



***************** GRATULUJĘ EMILKO ****************
e-mail już do Ciebie powędrował :)




11 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)