wtorek, 7 marca 2017

196. Gamiss blouse / H&M skirt

Hej :) #czujewiosne to najczęściej używany i podglądany przeze mnie ostatnio hashtag :) A wy macie jakiś swój ulubiony? Aplikacja instagram wciągnęła mnie doszczętnie :) za dużo tam fajnych inspiracji :D

Jak zauważyliście dodałam nową zakładkę: kulinarnie :) Zamierzam wrzucać dania i desery które opanowuję pomału :) Mam nadzieje, że kogoś zainspiruję :)

A stylizacja którą chce pokazać to połączenie bluzki z odkrytymi ramionami i spódnicy za kolana. Kryjące rajstopy, botki i sztuczne futerko :)











UBRAŁAM:
buty - Deichmann
spódnica - H&M podobna tutaj
bluzka- Gamiss klik
etola - hala targowa Puławy


ootd

W niedzielę wybrałam się z mężem i pieskiem na ponad godzinny spacer po lesie ! Marzył mi się taki wspólnie spędzony czas, spokojny spacer bez wariacji :) Do tej pory na takie spacery leśne chodził mój Tomek sam z kolegami. Ale z nimi to extremalne warunki, stawy, błota... nie dla mnie to :D I tak mi się zamarzyła jedna niedziela spędzona razem . Na 9 wybraliśmy się do kościółka a potem przed obiadem na spacer :) Gufi tak się zmęczył że po powrocie poszedł spać :D

Wracając jeszcze do stylizacji, ogólnie uważam , że źle mi w takiej długości spódnic czy sukienek... ale lubię je nosić :) I zawsze mam problem z doborem butów do takich długości :) Spódnica jest z cieplejszego materiału więc tym bardziej ją chętnie zakładam bo jeszcze takiego ciepła nie ma a ja mam odwieczny problem z pęcherzem... Furagin u mnie to podstawa.
 Zaczęłam zdrowsze odżywianie, odstawiłam alkohol, planuję częstsze lekkie spacery i nie wiem czy pamiętacie jak na insta pokazywałam że przeprosiłam się z moim rowerkiem treningowym... już z powrotem mam lenia ale myślę o powrocie do jazdy. Mój Tomek kupił sobie normalny rower ostatnio i stwierdził że będzie jeździł do pracy zamiast samochodem - to jest motywacja :D

Opanowałam robienie filetów z morszczuka :D Niedługo będzie przepis! :D

💞



Przypominam o ostatniej szansie wzięcia udziału w rozdaniu , które przygotowałam!! TUTAJ KLIK 

28 komentarzy:

  1. Kompletnie słaby wpis. Zdjęcia kiepskie, tekst na samym końcu.. Nie wiem, czy robiłaś fotografie sama (samowyzwalaczem) czy ktoś, ale trochę nauki nie zaszkodzi. Naprawdę słabo. Mam nadzieję, jak pewnie inni, którzy to widzą, że poprawisz umiejętności. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za inteligentną i kulturalną wypowiedź :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki :) dobrze, że już wiosna , mogę ją nosić :)

      Usuń
  3. Fajna stylizacja jednak nie do końca w moim stylu :) ja bym ją przełamała jakimś kolorkiem

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzeczka ;) chyba lubisz czerń ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak już pisałam na instagramie : mam taką samą bluzkę ale czerwoną i bardzo ją lubię :-) Pasuje Ci taka stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja swoją też lubię, cieszę się , że już wiosna mogę ją nosić :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy zestaw ;) etola mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja! szczególnie ta wyjątkowa spódnica !
    Milego dnia
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega klimatyczne połączenie :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takiej bluzeczki brakuje w mojej szafie
    super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja trochę za poważna, brakuje koloru, akcentu, który to rozweseli, no chyba, że to na wyjście do teatru na poważną sztukę albo do filharmonii. Gdyby etola była kolorowa, czerwona, różowa, turkusowa, było by ciekawiej i weselej. Fajna bluzka ps. jeśli potrzebujesz pomocy do uporządkowania tekstót, wielkości zdjęć itd. to chętnie ci pomogę, daj znać

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrzucaj śmiało przepisy :D u mnie na blogu jest kilka recenzji gdzie warto wybrać się żeby było dobrze i smacznie :) Zapraszam :)

    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastic submit, very informative. I'm wondering why
    the other experts of this sector don't realize this. You should continue your writing.
    I'm confident, you've a great readers' base already!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed!

    Very useful information particularly the last part :
    ) I care for such info much. I was looking for this
    particular information for a very llong time. Thank you
    and besat off luck.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)