środa, 6 stycznia 2016

99. NA SZARO

Hej!!!♥☃   Zima przyszła i mrozi dość mocno, więc mam nadzieje, że mi wybaczysz zdjęcia w domu :-) Postanowiłam trochę zmienić szablon bloga i teraz jest tak jak chciałam :-)

















na sobie mam:
buty- CCC
dresy- Pepco
sweter- ?
czapka, rękawiczki, kurtka- Orsay


na koniec mix:
my / nareszcie mam znów autko/
Kropka/ sweet focia z mamą/
ja/

kawusia i przeglądanie blogów/ składanie szafki/
Kropka pod kołdrą/
 Sylwester- przejażdżka do Kazimierza Dln/ szampan i puszczanie fajerwerków!

25 komentarzy:

  1. Dziwnie wyglądają według mnie zdjęcia w kurce i czapce w domu :/ Pozostałe są fajne. Do twarzy Ci w swetrze w paski :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, widać wygodne, a takie są najlepsze :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię szary kolor i z przyjemnością przygarnęłabym takie dresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś niemalże identyczny sweterek!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę jesteś przygotowana na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie i na luzie, uwielbiam dresowe spodnie, Twoje bardzo mi się podobają !!

    Świetny wygląd bloga
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć na dworze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :D I ten twój uśmiech śliczniutki !! Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwę się, że zdjęcia robione w domu bo teraz jest naprawdę strasznie zimno... U mnie dawno nie było stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że zdjęć nie zrobiłaś w plenerze

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne dresiki kochana:) ja tez ostatnio zdjecia robilam w domu za zimno hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very cool blog! I like it a lot.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!

    My Blog |




    New Freebies for your blog

    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Style up your Blog |
    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie:) ale jesteś szczuplutka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobne dresy tylko w ciemniejszym kolorku ;3
    super :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne butki :) I kociak świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe i odważne połączenie sportowego stylu z elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Pepco były takie dresy?? Fajne;D świetny mix

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)